Srebrzyste ozdoby.

Od pewnego czasu jestem żywo zainteresowana posrebrzaniem. Zaczęłam szperać w poszukiwaniu informacji na ten temat w związku z biżuterią, ale na forach wnętrzarskich spotkałam osoby, które pisali o posrebrzaniu sztućców, klamek i innych tego rodzaju drobiazgów. Z każdym dniem bardziej podobają mi się tego typu przedmioty. Posrebrzone sztućce odzyskują dawny blask, w ten sposób możemy stwarzać te bibeloty po raz drugi. Są znowu bardzo szlachetne oraz szykowne.

Sama lecę szukać w szafach i w piwnicy starej zastawy babci, którą można posrebrzyć. Oczyma wyobraźni widzę ten piękny efekt, kiedy postawię ją na kredensie w mojej jadalni! Jeżeli jesteś zainteresowany tym tematem, spójrz tutaj: www Z zasobów fotka.pl i jakpielegnowaczdrowieiurode.wordpress.com

Skomentuj

